霂瑞霂��撘����迨��辣: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16339

Title: Товарна політика та її стратегії в умовах ринку
Other Titles: Product strategy and its strategies in market conditions
Authors: Драй, Віталій
Dray, Vitaliy
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Драй В. Товарна політика та її стратегії в умовах ринку / Віталій Драй // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 190-191. — (Стратегічні маркетингові рішення і сучасні теорії ефективності бізнесу).
Bibliographic description (International): Dray V. (2016) Tovarna polityka ta yii stratehii v umovakh rynku [Product strategy and its strategies in market conditions]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 190-191 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Issue Date: 26-四月-2016
Date of entry: 24-五月-2016
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 190-191
Start page: 190
End page: 191
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16339
Content type: Article
�蝷箔����:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



�DSpace銝剜�������★��������雿��.