Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16339

ชื่อเรื่อง: Товарна політика та її стратегії в умовах ринку
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Product strategy and its strategies in market conditions
ผู้แต่ง: Драй, Віталій
Dray, Vitaliy
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Драй В. Товарна політика та її стратегії в умовах ринку / Віталій Драй // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 190-191. — (Стратегічні маркетингові рішення і сучасні теорії ефективності бізнесу).
Bibliographic description (International): Dray V. (2016) Tovarna polityka ta yii stratehii v umovakh rynku [Product strategy and its strategies in market conditions]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 190-191 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 26-เมษ-2016
Date of entry: 24-พฤษ-2016
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 190-191
Start page: 190
End page: 191
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16339
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Conf_2016_Dray_V-Product_strategy_and_its_strategies_190-191.pdf122,64 kBAdobe PDFดู/เปิด
Conf_2016_Dray_V-Product_strategy_and_its_strategies_190-191.djvu17,53 kBDjVuดู/เปิด
Conf_2016_Dray_V-Product_strategy_and_its_strategies_190-191__COVER.jpg132,32 kBJPEGดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น