กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16332

Title: Аналіз кон’юнктури ринку консалтингових послуг
Other Titles: Analysis of market conditions consulting services
Authors: Спільник, І.
Spylnyk, I.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Спільник І. Аналіз кон’юнктури ринку консалтингових послуг / Спільник І. // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 176-177. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description (International): Spylnyk I. (2016) Analiz koniunktury rynku konsaltynhovykh posluh [Analysis of market conditions consulting services]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 176-177 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Issue Date: 26-Apr-2016
Date of entry: 24-May-2016
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
658.6
Number of pages: 2
Page range: 176-177
Start page: 176
End page: 177
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16332
Content type: Article
Εμφανίζεται στις συλλογές:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Conf_2016_Spylnyk_I-Analysis_of_market_conditions_176-177.pdf123,19 kBAdobe PDFView/Open
Conf_2016_Spylnyk_I-Analysis_of_market_conditions_176-177.djvu18,07 kBDjVuView/Open
Conf_2016_Spylnyk_I-Analysis_of_market_conditions_176-177__COVER.jpg133,79 kBJPEGView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.