กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16324

ชื่อเรื่อง: Особливості адаптації маркетингового комплексу ресторанних підприємств в умовах жорсткої конкуренції
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Features adaptation of marketing restaurant business in a tough competitive environment
ผู้แต่ง: Мазан, Оксана
Mazan, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Мазан О. Особливості адаптації маркетингового комплексу ресторанних підприємств в умовах жорсткої конкуренції / Оксана Мазан // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 160-161. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description (International): Mazan O. (2016) Osoblyvosti adaptatsii marketynhovoho kompleksu restorannykh pidpryiemstv v umovakh zhorstkoi konkurentsii [Features adaptation of marketing restaurant business in a tough competitive environment]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 160-161 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 26-เมษ-2016
Date of entry: 24-พฤษ-2016
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 160-161
Start page: 160
End page: 161
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16324
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Conf_2016_Mazan_O-Features_adaptation_of_marketing_160-161.pdf124,48 kBAdobe PDFดู/เปิด
Conf_2016_Mazan_O-Features_adaptation_of_marketing_160-161.djvu18,51 kBDjVuดู/เปิด
Conf_2016_Mazan_O-Features_adaptation_of_marketing_160-161__COVER.jpg146,7 kBJPEGดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น