Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16324

Tytuł: Особливості адаптації маркетингового комплексу ресторанних підприємств в умовах жорсткої конкуренції
Inne tytuły: Features adaptation of marketing restaurant business in a tough competitive environment
Authors: Мазан, Оксана
Mazan, Oksana
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Мазан О. Особливості адаптації маркетингового комплексу ресторанних підприємств в умовах жорсткої конкуренції / Оксана Мазан // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 160-161. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description: Mazan O. (2016) Osoblyvosti adaptatsii marketynhovoho kompleksu restorannykh pidpryiemstv v umovakh zhorstkoi konkurentsii [Features adaptation of marketing restaurant business in a tough competitive environment]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 160-161 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Konferencja/wydarzenie: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 26-kwi-2016
Date of entry: 24-maj-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 160-161
Główna strona: 160
Strona końcowa: 161
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16324
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi