Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16324

Назва: Особливості адаптації маркетингового комплексу ресторанних підприємств в умовах жорсткої конкуренції
Інші назви: Features adaptation of marketing restaurant business in a tough competitive environment
Автори: Мазан, Оксана
Mazan, Oksana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Мазан О. Особливості адаптації маркетингового комплексу ресторанних підприємств в умовах жорсткої конкуренції / Оксана Мазан // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 160-161. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description: Mazan O. (2016) Osoblyvosti adaptatsii marketynhovoho kompleksu restorannykh pidpryiemstv v umovakh zhorstkoi konkurentsii [Features adaptation of marketing restaurant business in a tough competitive environment]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 160-161 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Конференція/захід: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 26-кві-2016
Дата внесення: 24-тра-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 160-161
Початкова сторінка: 160
Кінцева сторінка: 161
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16324
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.