Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16316

ชื่อเรื่อง: Маркетинг інноваційного продукту
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Marketing of innovative product
ผู้แต่ง: Щітікова, Мар’яна
Schitikova, Mariana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Щітікова М. Маркетинг інноваційного продукту / Мар’яна Щітікова // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 144-145. — (Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву).
Bibliographic description (International): Schitikova M. (2016) Marketynh innovatsiinoho produktu [Marketing of innovative product]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 144-145 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 26-เมษ-2016
Date of entry: 24-พฤษ-2016
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 338.658
Number of pages: 2
Page range: 144-145
Start page: 144
End page: 145
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16316
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Conf_2016_Schitikova_M-Marketing_of_innovative_144-145.pdf122,75 kBAdobe PDFดู/เปิด
Conf_2016_Schitikova_M-Marketing_of_innovative_144-145.djvu17,64 kBDjVuดู/เปิด
Conf_2016_Schitikova_M-Marketing_of_innovative_144-145__COVER.jpg132,1 kBJPEGดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น