Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16316

Título: Маркетинг інноваційного продукту
Outros títulos: Marketing of innovative product
Authors: Щітікова, Мар’яна
Schitikova, Mariana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Щітікова М. Маркетинг інноваційного продукту / Мар’яна Щітікова // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 144-145. — (Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву).
Bibliographic description (International): Schitikova M. (2016) Marketynh innovatsiinoho produktu [Marketing of innovative product]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 144-145 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data de edición: 26-Apr-2016
Date of entry: 24-May-2016
Editor: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 338.658
Number of pages: 2
Page range: 144-145
Start page: 144
End page: 145
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16316
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsⅥ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados