Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16308

Tytuł: Використання бренд–маркетингу в діяльності підприємств
Inne tytuły: The use of the brand marketing activities in enterprises
Authors: Крийцула, Віктор
Kryicula, Victor
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Крийцула В. Використання бренд–маркетингу в діяльності підприємств / Віктор Крийцула // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 128-129. — (Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву).
Bibliographic description: Kryicula V. (2016) Vykorystannia brend–marketynhu v diialnosti pidpryiemstv [The use of the brand marketing activities in enterprises]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 128-129 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Konferencja/wydarzenie: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 26-kwi-2016
Date of entry: 24-maj-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 128-129
Główna strona: 128
Strona końcowa: 129
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16308
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi