Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16308

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрийцула, Вікторuk
dc.contributor.authorKryicula, Victoruk
dc.coverage.temporal26 квітня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 26, 2016uk
dc.date.accessioned2016-05-24T15:24:11Z-
dc.date.available2016-05-24T15:24:11Z-
dc.date.created2016-04-26uk
dc.date.issued2016-04-26uk
dc.identifier.citationКрийцула В. Використання бренд–маркетингу в діяльності підприємств / Віктор Крийцула // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 128-129. — (Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16308-
dc.format.extent128-129uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.titleВикористання бренд–маркетингу в діяльності підприємствuk
dc.title.alternativeThe use of the brand marketing activities in enterprisesuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc339.13uk
dc.identifier.citationenKryicula V. (2016) Vykorystannia brend–marketynhu v diialnosti pidpryiemstv [The use of the brand marketing activities in enterprises]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 128-129 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.citation.spage128uk
dc.citation.epage129uk
dc.citation.conferenceⅥ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
Appears in Collections:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.