Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16307

Pealkiri: Банерна реклама як інструмент просування в Інтернет
Teised pealkirjad: Banner advertising as a tool for promoting in Internet
Autor: Копач, Богдан
Kopach, Bogdan
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Копач Б. Банерна реклама як інструмент просування в Інтернет / Богдан Копач // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 126-127. — (Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву).
Bibliographic description (International): Kopach B. (2016) Banerna reklama yak instrument prosuvannia v Internet [Banner advertising as a tool for promoting in Internet]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 126-127 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Ilmumisaasta: 26-apr-2016
Date of entry: 24-mai-2016
Kirjastaja: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 126-127
Start page: 126
End page: 127
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16307
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.