Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16307

Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorКопач, Богданuk
dc.contributor.authorKopach, Bogdanuk
dc.coverage.temporal26 квітня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 26, 2016uk
dc.date.accessioned2016-05-24T15:24:03Z-
dc.date.available2016-05-24T15:24:03Z-
dc.date.created2016-04-26uk
dc.date.issued2016-04-26uk
dc.identifier.citationКопач Б. Банерна реклама як інструмент просування в Інтернет / Богдан Копач // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 126-127. — (Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16307-
dc.format.extent126-127uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.titleБанерна реклама як інструмент просування в Інтернетuk
dc.title.alternativeBanner advertising as a tool for promoting in Internetuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc339.13uk
dc.identifier.citationenKopach B. (2016) Banerna reklama yak instrument prosuvannia v Internet [Banner advertising as a tool for promoting in Internet]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 126-127 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.citation.spage126uk
dc.citation.epage127uk
dc.citation.conferenceⅥ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
Collection(s) :Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.