Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16303

ชื่อเรื่อง: Форми взаємодії некомерційної та комерційної сфер у контексті маркетингової перспективи
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Forms of interaction of non-commercial and commercial sectors in the context marketing prospects
ผู้แต่ง: Борисова, Тетяна Михайлівна
Borysova, Tetiana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Борисова Т. М. Форми взаємодії некомерційної та комерційної сфер у контексті маркетингової перспективи / Тетяна Борисова // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 118-119. — (Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву).
Bibliographic description (International): Borysova T. (2016) Formy vzaiemodii nekomertsiinoi ta komertsiinoi sfer u konteksti marketynhovoi perspektyvy [Forms of interaction of non-commercial and commercial sectors in the context marketing prospects]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 118-119 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 26-เมษ-2016
Date of entry: 24-พฤษ-2016
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 118-119
Start page: 118
End page: 119
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16303
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Conf_2016_Borysova_T-Forms_of_interaction_of_118-119.pdf144,84 kBAdobe PDFดู/เปิด
Conf_2016_Borysova_T-Forms_of_interaction_of_118-119.djvu21,06 kBDjVuดู/เปิด
Conf_2016_Borysova_T-Forms_of_interaction_of_118-119__COVER.jpg137,77 kBJPEGดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น