Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16302

Заглавие: Просування в соціальних мережах як вид Інтернет-реклами
Други Заглавия: Promotion in social networks as a kind of Internet advertising
Автори: Біліца, Ірина
Bilitsa, Iryna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Біліца І. Просування в соціальних мережах як вид Інтернет-реклами / Ірина Біліца // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 116-117. — (Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву).
Bibliographic description (International): Bilitsa I. (2016) Prosuvannia v sotsialnykh merezhakh yak vyd Internet-reklamy [Promotion in social networks as a kind of Internet advertising]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 116-117 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата на Публикуване: 26-Апр-2016
Date of entry: 24-Май-2016
Издател: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 116-117
Start page: 116
End page: 117
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16302
Content type: Article
Показва се в Колекции:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.