Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16302

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБіліца, Іринаuk
dc.contributor.authorBilitsa, Irynauk
dc.coverage.temporal26 квітня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 26, 2016uk
dc.date.accessioned2016-05-24T15:23:18Z-
dc.date.available2016-05-24T15:23:18Z-
dc.date.created2016-04-26uk
dc.date.issued2016-04-26uk
dc.identifier.citationБіліца І. Просування в соціальних мережах як вид Інтернет-реклами / Ірина Біліца // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 116-117. — (Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16302-
dc.format.extent116-117uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.titleПросування в соціальних мережах як вид Інтернет-рекламиuk
dc.title.alternativePromotion in social networks as a kind of Internet advertisinguk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc339.13uk
dc.identifier.citationenBilitsa I. (2016) Prosuvannia v sotsialnykh merezhakh yak vyd Internet-reklamy [Promotion in social networks as a kind of Internet advertising]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 116-117 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.citation.spage116uk
dc.citation.epage117uk
dc.citation.conferenceⅥ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
Appears in Collections:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.