Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16291

Tittel: Теоретичні аспекти поняття «мерчандайзинг»
Alternative titler: Theoretical aspects of concept «merchandising»
Authors: Кравець, Оксана
Бурліцька, Оксана Петрівна
Kravec, Oksana
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Кравець О. Теоретичні аспекти поняття «мерчандайзинг» / Оксана Кравець, Оксана Бурліцька // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 93-94. — (Перспективні напрямки розвитку збутової політики підприємства).
Bibliographic description (International): Kravec O., Burlitska O. (2016) Teoretychni aspekty poniattia "merchandaizynh" [Theoretical aspects of concept «merchandising»]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 93-94 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Utgivelsesdato: 26-apr-2016
Date of entry: 24-mai-2016
Forlag: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 93-94
Start page: 93
End page: 94
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16291
Content type: Article
Vises i samlingene:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright