Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16291

Registre complet de metadades
Camp DCValorLengua/Idioma
dc.contributor.authorКравець, Оксанаuk
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівнаuk
dc.contributor.authorKravec, Oksanauk
dc.contributor.authorBurlitska, Oksanauk
dc.coverage.temporal26 квітня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 26, 2016uk
dc.date.accessioned2016-05-24T15:21:40Z-
dc.date.available2016-05-24T15:21:40Z-
dc.date.created2016-04-26uk
dc.date.issued2016-04-26uk
dc.identifier.citationКравець О. Теоретичні аспекти поняття «мерчандайзинг» / Оксана Кравець, Оксана Бурліцька // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 93-94. — (Перспективні напрямки розвитку збутової політики підприємства).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16291-
dc.format.extent93-94uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.titleТеоретичні аспекти поняття «мерчандайзинг»uk
dc.title.alternativeTheoretical aspects of concept «merchandising»uk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc339.13uk
dc.identifier.citationenKravec O., Burlitska O. (2016) Teoretychni aspekty poniattia "merchandaizynh" [Theoretical aspects of concept «merchandising»]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 93-94 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.citation.spage93uk
dc.citation.epage94uk
dc.citation.conferenceⅥ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
Apareix a les col·leccions:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.