Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16285

Tytuł: Конкурентний аналіз маркетингового середовища діяльності підприємства
Inne tytuły: Marketing analysis competitive environment of enterprise
Authors: Фалович, Володимир Андрійович
Нестайко, Андрій
Falovych, Volodymyr
Nestajko, Andriy
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Фалович В. А. Конкурентний аналіз маркетингового середовища діяльності підприємства / Володимир Фалович, Андрій Нестайко // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 81-82. — (Маркетингові дослідження в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства).
Bibliographic description: Falovych V., Nestajko A. (2016) Konkurentnyi analiz marketynhovoho seredovyshcha diialnosti pidpryiemstva [Marketing analysis competitive environment of enterprise]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 81-82 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Konferencja/wydarzenie: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 26-kwi-2016
Date of entry: 24-maj-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 81-82
Główna strona: 81
Strona końcowa: 82
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16285
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi