Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16280

Tytuł: Бенчмаркінг як метод дослідження конкурентних переваг
Inne tytuły: Benchmarking as a method of research of the competitive advantages
Authors: Мищишин, Петро
Myschyshyn, Petro
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Мищишин П. Бенчмаркінг як метод дослідження конкурентних переваг / Петро Мищишин // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 71-72. — (Маркетингові дослідження в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства).
Bibliographic description: Myschyshyn P. (2016) Benchmarkinh yak metod doslidzhennia konkurentnykh perevah [Benchmarking as a method of research of the competitive advantages]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 71-72 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Konferencja/wydarzenie: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 26-kwi-2016
Date of entry: 24-maj-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 71-72
Główna strona: 71
Strona końcowa: 72
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16280
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi