Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16280

Título: Бенчмаркінг як метод дослідження конкурентних переваг
Outros títulos: Benchmarking as a method of research of the competitive advantages
Authors: Мищишин, Петро
Myschyshyn, Petro
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Мищишин П. Бенчмаркінг як метод дослідження конкурентних переваг / Петро Мищишин // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 71-72. — (Маркетингові дослідження в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства).
Bibliographic description (International): Myschyshyn P. (2016) Benchmarkinh yak metod doslidzhennia konkurentnykh perevah [Benchmarking as a method of research of the competitive advantages]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 71-72 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data de edición: 26-Apr-2016
Date of entry: 24-May-2016
Editor: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 71-72
Start page: 71
End page: 72
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16280
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsⅥ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados