Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16268

Pealkiri: Особливості застосування реклами в комплексі просування товарів споживчого призначення
Teised pealkirjad: Trade in complex sales promotion consumer goods
Autor: Фалович, Володимир Андрійович
Горбань, Сніжана
Falovych, Volodymyr
Gorban, Snezana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Фалович В. А. Особливості застосування реклами в комплексі просування товарів споживчого призначення / Володимир Фалович, Сніжана Горбань // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 47-48. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
Bibliographic description (International): Falovych V., Gorban S. (2016) Osoblyvosti zastosuvannia reklamy v kompleksi prosuvannia tovariv spozhyvchoho pryznachennia [Trade in complex sales promotion consumer goods]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 47-48 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Ilmumisaasta: 26-apr-2016
Date of entry: 24-mai-2016
Kirjastaja: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 47-48
Start page: 47
End page: 48
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16268
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.