Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16268

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійовичuk
dc.contributor.authorГорбань, Сніжанаuk
dc.contributor.authorFalovych, Volodymyruk
dc.contributor.authorGorban, Snezanauk
dc.coverage.temporal26 квітня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 26, 2016uk
dc.date.accessioned2016-05-24T15:17:56Z-
dc.date.available2016-05-24T15:17:56Z-
dc.date.created2016-04-26uk
dc.date.issued2016-04-26uk
dc.identifier.citationФалович В. А. Особливості застосування реклами в комплексі просування товарів споживчого призначення / Володимир Фалович, Сніжана Горбань // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 47-48. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16268-
dc.format.extent47-48uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.titleОсобливості застосування реклами в комплексі просування товарів споживчого призначенняuk
dc.title.alternativeTrade in complex sales promotion consumer goodsuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc339.13uk
dc.identifier.citationenFalovych V., Gorban S. (2016) Osoblyvosti zastosuvannia reklamy v kompleksi prosuvannia tovariv spozhyvchoho pryznachennia [Trade in complex sales promotion consumer goods]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 47-48 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.citation.spage47uk
dc.citation.epage48uk
dc.citation.conferenceⅥ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.