Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16266

Tytuł: Роль маркетингової товарної політики в практичній діяльності промислових підприємств
Inne tytuły: Roles of marketing commodity policy are in practical activity of industrial enterprises
Authors: Сторож, Марія
Storozh, Maria
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Сторож М. Роль маркетингової товарної політики в практичній діяльності промислових підприємств / Марія Сторож // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 43-44. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
Bibliographic description (International): Storozh M. (2016) Rol marketynhovoi tovarnoi polityky v praktychnii diialnosti promyslovykh pidpryiemstv [Roles of marketing commodity policy are in practical activity of industrial enterprises]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 43-44 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Konferencja/wydarzenie: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 26-kwi-2016
Date of entry: 24-maj-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 43-44
Główna strona: 43
Strona końcowa: 44
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16266
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi