Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16266

Název: Роль маркетингової товарної політики в практичній діяльності промислових підприємств
Další názvy: Roles of marketing commodity policy are in practical activity of industrial enterprises
Autoři: Сторож, Марія
Storozh, Maria
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Сторож М. Роль маркетингової товарної політики в практичній діяльності промислових підприємств / Марія Сторож // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 43-44. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
Bibliographic description (International): Storozh M. (2016) Rol marketynhovoi tovarnoi polityky v praktychnii diialnosti promyslovykh pidpryiemstv [Roles of marketing commodity policy are in practical activity of industrial enterprises]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 43-44 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Datum vydání: 26-dub-2016
Date of entry: 24-kvě-2016
Nakladatel: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 43-44
Start page: 43
End page: 44
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16266
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.