Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16264

Title: Теоретичні аспекти поняття «категорійний мерчандайзинг»
Other Titles: Theoretical aspects of concept «categorial merchandising»
Authors: Пушкаренко, Віталій
Бурліцька, Оксана Петрівна
Pyshkarenko, Vitali
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Пушкаренко В. Теоретичні аспекти поняття «категорійний мерчандайзинг» / Віталій Пушкаренко, Оксана Бурліцька // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 39-40. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
Bibliographic description (International): Pyshkarenko V., Burlitska O. (2016) Teoretychni aspekty poniattia "katehoriinyi merchandaizynh" [Theoretical aspects of concept «categorial merchandising»]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 39-40 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Issue Date: 26-ápr-2016
Date of entry: 24-máj-2016
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 39-40
Start page: 39
End page: 40
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16264
Content type: Article
Ebben a gyűjteményben:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!