Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16264

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПушкаренко, Віталійuk
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівнаuk
dc.contributor.authorPyshkarenko, Vitaliuk
dc.contributor.authorBurlitska, Oksanauk
dc.coverage.temporal26 квітня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 26, 2016uk
dc.date.accessioned2016-05-24T15:17:23Z-
dc.date.available2016-05-24T15:17:23Z-
dc.date.created2016-04-26uk
dc.date.issued2016-04-26uk
dc.identifier.citationПушкаренко В. Теоретичні аспекти поняття «категорійний мерчандайзинг» / Віталій Пушкаренко, Оксана Бурліцька // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 39-40. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16264-
dc.format.extent39-40uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.titleТеоретичні аспекти поняття «категорійний мерчандайзинг»uk
dc.title.alternativeTheoretical aspects of concept «categorial merchandising»uk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages2uk
dc.subject.udc339.13uk
dc.identifier.citationenPyshkarenko V., Burlitska O. (2016) Teoretychni aspekty poniattia "katehoriinyi merchandaizynh" [Theoretical aspects of concept «categorial merchandising»]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 39-40 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
dc.citation.spage39uk
dc.citation.epage40uk
dc.citation.conferenceⅥ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“uk
Розташовується у зібраннях:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.