Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16132

Tytuł: Підходи до формування стратегічного рівня маркетингу
Authors: Семчишин, Є.
Akcesoria: Технічний коледж Тернопільського державного технічного університету
Cytat: Семчишин Є. Підходи до формування стратегічного рівня маркетингу / Є. Семчишин // Матеріали Ⅻ наукової конференції ТДТУ ім. Ів. Пулюя, 14-15 травня 2008 року — Т. : ТДТУ, 2008 — С. 262. — (Менеджмент у виробництві та соціальній сфері).
Bibliographic description: Semchyshyn Ye. (2008) Pidkhody do formuvannia stratehichnoho rivnia marketynhu. Materials of Ⅻ Scientific Conference of TSTU (Tern., 14-15 May 2008), pp. 262 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали дванадцятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Materials of Twelfth Scientific Conference of Ternopil Ivan Pul'uj State Technical University
Konferencja/wydarzenie: Ⅻ наукова конференція Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/kolekcja: Матеріали дванадцятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Data wydania: 14-maj-2008
Date of entry: 24-maj-2016
Wydawca: ТДТУ
TSTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 14-15 травня 2008 року
14-15 May 2008
UDC: 139.13
Strony: 1
Zakres stron: 262
Główna strona: 262
Strona końcowa: 262
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16132
ISBN: 966-305-007-7
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя, 2008
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅻ наукова конференція ТДТУ (2008)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi