Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16132

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСемчишин, Є.uk
dc.coverage.temporal14-15 травня 2008 рокуuk
dc.coverage.temporal14-15 May 2008uk
dc.date.accessioned2016-05-24T05:16:08Z-
dc.date.available2016-05-24T05:16:08Z-
dc.date.created2008-05-14uk
dc.date.issued2008-05-14uk
dc.identifier.citationСемчишин Є. Підходи до формування стратегічного рівня маркетингу / Є. Семчишин // Матеріали Ⅻ наукової конференції ТДТУ ім. Ів. Пулюя, 14-15 травня 2008 року — Т. : ТДТУ, 2008 — С. 262. — (Менеджмент у виробництві та соціальній сфері).uk
dc.identifier.isbn966-305-007-7uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16132-
dc.format.extent262uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДТУuk
dc.publisherTSTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали дванадцятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюяuk
dc.relation.ispartofMaterials of Twelfth Scientific Conference of Ternopil Ivan Pul'uj State Technical Universityuk
dc.titleПідходи до формування стратегічного рівня маркетингуuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя, 2008uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages1uk
dc.subject.udc139.13uk
dc.identifier.citationenSemchyshyn Ye. (2008) Pidkhody do formuvannia stratehichnoho rivnia marketynhu. Materials of Ⅻ Scientific Conference of TSTU (Tern., 14-15 May 2008), pp. 262 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТехнічний коледж Тернопільського державного технічного університетуuk
dc.citation.journalTitleМатеріали дванадцятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюяuk
dc.citation.spage262uk
dc.citation.epage262uk
dc.citation.conferenceⅫ наукова конференція Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюяuk
Appears in Collections:Ⅻ наукова конференція ТДТУ (2008)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.