Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16132

Título : Підходи до формування стратегічного рівня маркетингу
Autor : Семчишин, Є.
Affiliation: Технічний коледж Тернопільського державного технічного університету
Bibliographic description (Ukraine): Семчишин Є. Підходи до формування стратегічного рівня маркетингу / Є. Семчишин // Матеріали Ⅻ наукової конференції ТДТУ ім. Ів. Пулюя, 14-15 травня 2008 року — Т. : ТДТУ, 2008 — С. 262. — (Менеджмент у виробництві та соціальній сфері).
Bibliographic description (International): Semchyshyn Ye. (2008) Pidkhody do formuvannia stratehichnoho rivnia marketynhu. Materials of Ⅻ Scientific Conference of TSTU (Tern., 14-15 May 2008), pp. 262 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали дванадцятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Materials of Twelfth Scientific Conference of Ternopil Ivan Pul'uj State Technical University
Conference/Event: Ⅻ наукова конференція Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Матеріали дванадцятої наукової конференції Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Fecha de publicación : 14-may-2008
Date of entry: 24-may-2016
Editorial : ТДТУ
TSTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 14-15 травня 2008 року
14-15 May 2008
UDC: 139.13
Number of pages: 1
Page range: 262
Start page: 262
End page: 262
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16132
ISBN : 966-305-007-7
Copyright owner: © Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя, 2008
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Ⅻ наукова конференція ТДТУ (2008)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.