Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15583

Tytuł: Роль та значення інноваційного маркетингу на вітчизняних підприємствах
Inne tytuły: The role and importance of innovative marketing on the domestic enterprises
Authors: Юрик, Наталія Євгенівна
Бабій, Лілія
Yuryk, Natalia
Babiy, Lilia
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Юрик Н. Є. Роль та значення інноваційного маркетингу на вітчизняних підприємствах / Наталія Юрик, Лілія Бабій // Матеріали Ⅴ Всеукраїнської науково-практичної конференції „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“, 25 березня 2016 року — Т., 2016 — С. 123.
Bibliographic description: Yuryk N., Babiy L. (2016) Rol ta znachennia innovatsiinoho marketynhu na vitchyznianykh pidpryiemstvakh [The role and importance of innovative marketing on the domestic enterprises]. Materialy Ⅴ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Innovatsiini zasady upravlinnia pidpryiemstvamy v umovakh staloho rozvytku" (Tern., March 25, 2016), pp. 123 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“
Konferencja/wydarzenie: Ⅴ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України М. Г. Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“
Journal/kolekcja: Матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“
Data wydania: 25-mar-2016
Date of entry: 20-kwi-2016
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 25 березня 2016 року
March 25, 2016
UDC: 658.5
Zakres stron: 123
Główna strona: 123
Strona końcowa: 123
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15583
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
Związane URL literatura: http://elkniga.info/book_144_glava_9_1.3_Marketing_innovacijj_ta.html
Wykaz piśmiennictwa: 1. Концептуальні засади маркетингу інновацій на підприємстві [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: oldconf.neasmo.org.ua/node/899. 2. Маркетинг інновацій та інноваційний маркетинг, їх місце серед концепцій ведення бізнесу [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://elkniga.info/book_144_glava_9_1.3_Marketing_innovacijj_ta.html.
References: 1. Kontseptualni zasady marketynhu innovatsii na pidpryiemstvi [Electronic resource] – Access mode: oldconf.neasmo.org.ua/node/899. 2. Marketynh innovatsii ta innovatsiinyi marketynh, yikh mistse sered kontseptsii vedennia biznesu [Electronic resource] – Access mode: http://elkniga.info/book_144_glava_9_1.3_Marketing_innovacijj_ta.html.
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅴ конференція „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“ (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi