Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15583

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрик, Наталія Євгенівнаuk
dc.contributor.authorБабій, Ліліяuk
dc.contributor.authorYuryk, Nataliauk
dc.contributor.authorBabiy, Liliauk
dc.coverage.temporal25 березня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporalMarch 25, 2016uk
dc.date.accessioned2016-04-20T12:55:48Z-
dc.date.available2016-04-20T12:55:48Z-
dc.date.created2016-03-25uk
dc.date.issued2016-03-25uk
dc.identifier.citationЮрик Н. Є. Роль та значення інноваційного маркетингу на вітчизняних підприємствах / Наталія Юрик, Лілія Бабій // Матеріали Ⅴ Всеукраїнської науково-практичної конференції „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“, 25 березня 2016 року — Т., 2016 — С. 123.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15583-
dc.format.extent123uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofМатеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“uk
dc.relation.urihttp://elkniga.info/book_144_glava_9_1.3_Marketing_innovacijj_ta.htmluk
dc.titleРоль та значення інноваційного маркетингу на вітчизняних підприємствахuk
dc.title.alternativeThe role and importance of innovative marketing on the domestic enterprisesuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc658.5uk
dc.relation.references1. Концептуальні засади маркетингу інновацій на підприємстві [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: oldconf.neasmo.org.ua/node/899. 2. Маркетинг інновацій та інноваційний маркетинг, їх місце серед концепцій ведення бізнесу [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://elkniga.info/book_144_glava_9_1.3_Marketing_innovacijj_ta.html.uk
dc.relation.referencesen1. Kontseptualni zasady marketynhu innovatsii na pidpryiemstvi [Electronic resource] – Access mode: oldconf.neasmo.org.ua/node/899. 2. Marketynh innovatsii ta innovatsiinyi marketynh, yikh mistse sered kontseptsii vedennia biznesu [Electronic resource] – Access mode: http://elkniga.info/book_144_glava_9_1.3_Marketing_innovacijj_ta.html.uk
dc.identifier.citationenYuryk N., Babiy L. (2016) Rol ta znachennia innovatsiinoho marketynhu na vitchyznianykh pidpryiemstvakh [The role and importance of innovative marketing on the domestic enterprises]. Materialy Ⅴ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Innovatsiini zasady upravlinnia pidpryiemstvamy v umovakh staloho rozvytku" (Tern., March 25, 2016), pp. 123 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“uk
dc.citation.spage123uk
dc.citation.epage123uk
dc.citation.conferenceⅤ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України М. Г. Чумаченка „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“uk
Розташовується у зібраннях:Ⅴ конференція „Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.