Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503

Başlık: Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду
Diğer Başlıklar: Нейромаркетинг: новейшие инструменты отождествление бренда
Neuromarketing: brand new tools identification
Yazarlar: Колесніков, Андрій Павлович
Колесников, Андрей Павлович
Kolesnikov, Andriy Pavlovych
Шульгат, Ніна
Шульгат, Нина
Shulhat, Nina
Bibliographic description (Ukraine): Колесніков А. Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду [Електронний ресурс] / А. Колесніков, Н. Шульгат // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11kapiob.pdf.
Yayın Tarihi: 10-Kas-2011
Date of entry: 3-Ara-2011
Yayıncı: ТНТу, АСУ
UDC: 339.138
Anahtar kelimeler: нейромаркетинг
мерчандайзинг
аромамаркетинг
Seri/Rapor No:: Випуск 2 (5);
Özet: Охарактеризовано підходи до сутності нейромаркетингу. Окреслено основні принципи нейромаркетингу та його базові різновиди, їх зміст і визначено перспективи використання в умовах вітчизняного ринку.
Summarized and described approaches to substance neyromarketynhu. Outlined the basic principles neyromarketynhu and its basic types, defined by their content and outlines prospects for use in the domestic market.
Охарактеризованы подходы к сущности нейромаркетингу. Очерчены основные принципы нейромаркетингу и его базовые разновидности, их содержание и определено перспективы использования в условиях отечественного рынка.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
11kapiob.pdf202,03 kBAdobe PDFGöster/Aç
11kapiob.djvu102,88 kBDjVuGöster/Aç
11kapiob__COVER.png380,53 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.