Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503

ชื่อเรื่อง: Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Нейромаркетинг: новейшие инструменты отождествление бренда
Neuromarketing: brand new tools identification
ผู้แต่ง: Колесніков, Андрій Павлович
Колесников, Андрей Павлович
Kolesnikov, Andriy Pavlovych
Шульгат, Ніна
Шульгат, Нина
Shulhat, Nina
Bibliographic description (Ukraine): Колесніков А. Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду [Електронний ресурс] / А. Колесніков, Н. Шульгат // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11kapiob.pdf.
วันที่เผยแพร่: 10-พฤศ-2011
Date of entry: 3-ธัน-2011
สำนักพิมพ์: ТНТу, АСУ
UDC: 339.138
คำสำคัญ: нейромаркетинг
мерчандайзинг
аромамаркетинг
หมายเลขชุด/รายงาน: Випуск 2 (5);
บทคัดย่อ: Охарактеризовано підходи до сутності нейромаркетингу. Окреслено основні принципи нейромаркетингу та його базові різновиди, їх зміст і визначено перспективи використання в умовах вітчизняного ринку.
Summarized and described approaches to substance neyromarketynhu. Outlined the basic principles neyromarketynhu and its basic types, defined by their content and outlines prospects for use in the domestic market.
Охарактеризованы подходы к сущности нейромаркетингу. Очерчены основные принципы нейромаркетингу и его базовые разновидности, их содержание и определено перспективы использования в условиях отечественного рынка.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
11kapiob.pdf202,03 kBAdobe PDFดู/เปิด
11kapiob.djvu102,88 kBDjVuดู/เปิด
11kapiob__COVER.png380,53 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น