Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503

Název: Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду
Další názvy: Нейромаркетинг: новейшие инструменты отождествление бренда
Neuromarketing: brand new tools identification
Autoři: Колесніков, Андрій Павлович
Колесников, Андрей Павлович
Kolesnikov, Andriy Pavlovych
Шульгат, Ніна
Шульгат, Нина
Shulhat, Nina
Bibliographic description (Ukraine): Колесніков А. Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду [Електронний ресурс] / А. Колесніков, Н. Шульгат // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11kapiob.pdf.
Datum vydání: 10-lis-2011
Date of entry: 3-pro-2011
Nakladatel: ТНТу, АСУ
UDC: 339.138
Klíčová slova: нейромаркетинг
мерчандайзинг
аромамаркетинг
Edice/Číslo zprávy: Випуск 2 (5);
Abstrakt: Охарактеризовано підходи до сутності нейромаркетингу. Окреслено основні принципи нейромаркетингу та його базові різновиди, їх зміст і визначено перспективи використання в умовах вітчизняного ринку.
Summarized and described approaches to substance neyromarketynhu. Outlined the basic principles neyromarketynhu and its basic types, defined by their content and outlines prospects for use in the domestic market.
Охарактеризованы подходы к сущности нейромаркетингу. Очерчены основные принципы нейромаркетингу и его базовые разновидности, их содержание и определено перспективы использования в условиях отечественного рынка.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
11kapiob.pdf202,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
11kapiob.djvu102,88 kBDjVuZobrazit/otevřít
11kapiob__COVER.png380,53 kBimage/pngZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.