Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503

Titulua: Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду
Beste titulu batzuk: Нейромаркетинг: новейшие инструменты отождествление бренда
Neuromarketing: brand new tools identification
Egilea: Колесніков, Андрій Павлович
Колесников, Андрей Павлович
Kolesnikov, Andriy Pavlovych
Шульгат, Ніна
Шульгат, Нина
Shulhat, Nina
Bibliographic description (Ukraine): Колесніков А. Нейромаркетинг: новітні інструменти ототожнення бренду [Електронний ресурс] / А. Колесніков, Н. Шульгат // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11kapiob.pdf.
Gordailuaren-data: 10-Nov-2011
Date of entry: 3-Dec-2011
Argitalpen: ТНТу, АСУ
UDC: 339.138
Gako-hitzak: нейромаркетинг
мерчандайзинг
аромамаркетинг
Zitazioa: Випуск 2 (5);
Laburpena: Охарактеризовано підходи до сутності нейромаркетингу. Окреслено основні принципи нейромаркетингу та його базові різновиди, їх зміст і визначено перспективи використання в умовах вітчизняного ринку.
Summarized and described approaches to substance neyromarketynhu. Outlined the basic principles neyromarketynhu and its basic types, defined by their content and outlines prospects for use in the domestic market.
Охарактеризованы подходы к сущности нейромаркетингу. Очерчены основные принципы нейромаркетингу и его базовые разновидности, их содержание и определено перспективы использования в условиях отечественного рынка.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1503
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Bildumetan azaltzen da:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
11kapiob.pdf202,03 kBAdobe PDFBistaratu/Ireki
11kapiob.djvu102,88 kBDjVuBistaratu/Ireki
11kapiob__COVER.png380,53 kBimage/pngBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.