Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14938

Başlık: Новий підхід до медіа планування реклами в Інтернеті
Yazarlar: Пасічник, Д.
Affiliation: Національний технічний університет України "КПІ"
Bibliographic description (Ukraine): Пасічник Д. Новий підхід до медіа планування реклами в Інтернеті / Пасічник Д. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 139. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Pasichnyk D. (2008) Novyi pidkhid do media planuvannia reklamy v Interneti. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 139 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Conference/Event: Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Yayın Tarihi: 17-Nis-2008
Date of entry: 21-Mar-2016
Yayıncı: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
UDC: 338.234.132
Page range: 139
Start page: 139
End page: 139
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14938
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2008)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.