Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14938

Tytuł: Новий підхід до медіа планування реклами в Інтернеті
Authors: Пасічник, Д.
Akcesoria: Національний технічний університет України "КПІ"
Cytat: Пасічник Д. Новий підхід до медіа планування реклами в Інтернеті / Пасічник Д. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 139. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Pasichnyk D. (2008) Novyi pidkhid do media planuvannia reklamy v Interneti. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 139 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Konferencja/wydarzenie: Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Tom: 2
Data wydania: 17-kwi-2008
Date of entry: 21-mar-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
UDC: 338.234.132
Zakres stron: 139
Główna strona: 139
Strona końcowa: 139
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14938
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2008)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi