Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14938

Назва: Новий підхід до медіа планування реклами в Інтернеті
Автори: Пасічник, Д.
Приналежність: Національний технічний університет України "КПІ"
Бібліографічний опис: Пасічник Д. Новий підхід до медіа планування реклами в Інтернеті / Пасічник Д. // Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 17-18 квітня 2008 року — Т. : ТНТУ, 2008 — Том 2. — С. 139. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Pasichnyk D. (2008) Novyi pidkhid do media planuvannia reklamy v Interneti. Zbirnyk tez Vseukrainskoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 17-18 April 2008), vol. 2, pp. 139 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Конференція/захід: Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Збірник тез Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Том: 2
Дата публікації: 17-кві-2008
Дата внесення: 21-бер-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 17-18 квітня 2008 року
17-18 April 2008
УДК: 338.234.132
Діапазон сторінок: 139
Початкова сторінка: 139
Кінцева сторінка: 139
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/14938
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2008)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.