Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278

Název: Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами
Další názvy: Система информационного обеспечения взаимоотношений с клиентами
Customer relationship information system
Autoři: Гевко, Володимир Леонідович
Гевко, Владимир Леонидович
Gevko, Volodymyr Leonidovych
Bibliographic description (Ukraine): Гевко В. Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами [Електронний ресурс] / В. Гевко // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11gvlzvk.pdf.
Datum vydání: 30-kvě-2011
Date of entry: 5-čer-2011
Nakladatel: ТНТУ
UDC: 658.89:004
Klíčová slova: концепція клієнтоорієнтованості
управління взаємовідносинами з клієнтами
інформаційна система підприємства
інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами
Abstrakt: У статті досліджено сутність взаємовідносин компанії з клієнтами, поняття системи інформаційного забезпечення. Узагальнено сучасні тренди купівельної поведінки клієнтів, запропоновано концептуальну схему інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
11gvlzvk.pdf200,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
11gvlzvk.djvu100,42 kBDjVuZobrazit/otevřít
11gvlzvk__COVER.png397,95 kBimage/pngZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.