Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278

Назва: Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами
Інші назви: Система информационного обеспечения взаимоотношений с клиентами
Customer relationship information system
Автори: Гевко, Володимир Леонідович
Гевко, Владимир Леонидович
Gevko, Volodymyr Leonidovych
Бібліографічний опис: Гевко В. Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами [Електронний ресурс] / В. Гевко // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11gvlzvk.pdf.
Дата публікації: 30-тра-2011
Дата внесення: 5-лип-2011
Видавництво: ТНТУ
УДК: 658.89:004
Теми: концепція клієнтоорієнтованості
управління взаємовідносинами з клієнтами
інформаційна система підприємства
інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено сутність взаємовідносин компанії з клієнтами, поняття системи інформаційного забезпечення. Узагальнено сучасні тренди купівельної поведінки клієнтів, запропоновано концептуальну схему інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1278
ISSN: 2223-3822
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11gvlzvk.pdf200,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
11gvlzvk.djvu100,42 kBDjVuПереглянути/відкрити
11gvlzvk__COVER.png397,95 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.