Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1259
Título: Нейромаркетинг – інструмент вивчення споживацьких переваг у ринкових умовах ХХІ століття
Neuromarketing - a way to learn consumer preferences in a market conditions in xxi century
Authors: Сорока, Мар’яна
Soroka, Mariana
Bibliographic description (Ukraine): Мар’яна Сорока. Нейромаркетинг – інструмент вивчення споживацьких переваг у ринкових умовах ХХІ століття / Мар’яна Сорока // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 124 – 126.
Data de edición: 18-May-2011
Date of entry: 8-Jun-2011
Editor: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.133.12
Palabras chave: нейромаркетинг
neuromarketing
споживач
свідомість
продаж товарів і послуг
consumer
awareness
sales of goods and services
Resumo: Розглядається нейромаркетинг як форма поєднання економічної науки (маркетингу) та інструментів у сфері психології. Акцентовано на технологіях нейромаркетингу, завданням яких є забезпечення стабільно високих обсягів продажу товарів та послуг
Neuromarketing is considered as a form of combination of economics (marketing) and psychology approaches. Accented on technology of neuromarketing and its tasks to provide consistently high volume of sales of goods and services
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1259
Content type: Other
Aparece nas ColecciónsКонференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
Сорока М..pdf120,88 kBAdobe PDFVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados