Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1259
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.authorСорока, Мар’яна-
dc.contributor.authorSoroka, Mariana-
dc.date.accessioned2011-06-08T12:49:07Z-
dc.date.available2011-06-08T12:49:07Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationМар’яна Сорока. Нейромаркетинг – інструмент вивчення споживацьких переваг у ринкових умовах ХХІ століття / Мар’яна Сорока // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 124 – 126.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1259-
dc.description.abstractРозглядається нейромаркетинг як форма поєднання економічної науки (маркетингу) та інструментів у сфері психології. Акцентовано на технологіях нейромаркетингу, завданням яких є забезпечення стабільно високих обсягів продажу товарів та послугuk
dc.description.abstractNeuromarketing is considered as a form of combination of economics (marketing) and psychology approaches. Accented on technology of neuromarketing and its tasks to provide consistently high volume of sales of goods and servicesuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectнейромаркетингuk
dc.subjectneuromarketinguk
dc.subjectспоживач-
dc.subjectсвідомість-
dc.subjectпродаж товарів і послуг-
dc.subjectconsumer-
dc.subjectawareness-
dc.subjectsales of goods and services-
dc.titleНейромаркетинг – інструмент вивчення споживацьких переваг у ринкових умовах ХХІ століттяuk
dc.titleNeuromarketing - a way to learn consumer preferences in a market conditions in xxi century-
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc339.133.12uk
Występuje w kolekcjach:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Сорока М..pdf120,88 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi