Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1259
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorСорока, Мар’яна-
dc.contributor.authorSoroka, Mariana-
dc.date.accessioned2011-06-08T12:49:07Z-
dc.date.available2011-06-08T12:49:07Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationМар’яна Сорока. Нейромаркетинг – інструмент вивчення споживацьких переваг у ринкових умовах ХХІ століття / Мар’яна Сорока // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 124 – 126.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1259-
dc.description.abstractРозглядається нейромаркетинг як форма поєднання економічної науки (маркетингу) та інструментів у сфері психології. Акцентовано на технологіях нейромаркетингу, завданням яких є забезпечення стабільно високих обсягів продажу товарів та послугuk
dc.description.abstractNeuromarketing is considered as a form of combination of economics (marketing) and psychology approaches. Accented on technology of neuromarketing and its tasks to provide consistently high volume of sales of goods and servicesuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectнейромаркетингuk
dc.subjectneuromarketinguk
dc.subjectспоживач-
dc.subjectсвідомість-
dc.subjectпродаж товарів і послуг-
dc.subjectconsumer-
dc.subjectawareness-
dc.subjectsales of goods and services-
dc.titleНейромаркетинг – інструмент вивчення споживацьких переваг у ринкових умовах ХХІ століттяuk
dc.titleNeuromarketing - a way to learn consumer preferences in a market conditions in xxi century-
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc339.133.12uk
Koleksiyonlarda Görünür:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Сорока М..pdf120,88 kBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.