กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1259
Pealkiri: Нейромаркетинг – інструмент вивчення споживацьких переваг у ринкових умовах ХХІ століття
Neuromarketing - a way to learn consumer preferences in a market conditions in xxi century
Autor: Сорока, Мар’яна
Soroka, Mariana
Bibliographic description (Ukraine): Мар’яна Сорока. Нейромаркетинг – інструмент вивчення споживацьких переваг у ринкових умовах ХХІ століття / Мар’яна Сорока // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 124 – 126.
Ilmumisaasta: 18-mai-2011
Date of entry: 8-juu-2011
Kirjastaja: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.133.12
Märksõnad: нейромаркетинг
neuromarketing
споживач
свідомість
продаж товарів і послуг
consumer
awareness
sales of goods and services
Kokkuvõte: Розглядається нейромаркетинг як форма поєднання економічної науки (маркетингу) та інструментів у сфері психології. Акцентовано на технологіях нейромаркетингу, завданням яких є забезпечення стабільно високих обсягів продажу товарів та послуг
Neuromarketing is considered as a form of combination of economics (marketing) and psychology approaches. Accented on technology of neuromarketing and its tasks to provide consistently high volume of sales of goods and services
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1259
Content type: Other
Asub kollektsiooni(de)s:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
Сорока М..pdf120,88 kBAdobe PDFVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.