Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1250
Título: Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірми
Authors: Оксентюк, Богдана
Oksentyuk, Bohdana
Bibliographic description (Ukraine): Богдана Оксентюк. Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірми / Богдана Оксентюк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 111 – 113.
Data de edición: 18-May-2011
Date of entry: 8-Jun-2011
Editor: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Palabras chave: ноу-хау, інноваційна діяльність, маркетингове забезпечення інноваційної діяльності, послідовність маркетингового забезпечення інноваційної діяльності
innovative activity, marketing providing of innovative activity, sequence of the marketing providing of innovative activity
Resumo: Розглянуто поняття інноваційної діяльності, маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірми, послідовність виконання маркетингового забезпечення інноваційної діяльності
The concept of innovative activity, marketing providing of innovative activity of firm, sequence of implementation of the marketing providing of innovative activity are considered
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1250
Content type: Other
Aparece nas ColecciónsКонференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
Оксентюк Б..pdf100,48 kBAdobe PDFVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados