Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1250
Record completo di tutti i metadati
Campo DCValoreLingua
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана-
dc.contributor.authorOksentyuk, Bohdana-
dc.date.accessioned2011-06-08T12:19:53Z-
dc.date.available2011-06-08T12:19:53Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationБогдана Оксентюк. Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірми / Богдана Оксентюк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 111 – 113.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1250-
dc.description.abstractРозглянуто поняття інноваційної діяльності, маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірми, послідовність виконання маркетингового забезпечення інноваційної діяльностіuk
dc.description.abstractThe concept of innovative activity, marketing providing of innovative activity of firm, sequence of implementation of the marketing providing of innovative activity are considereduk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectноу-хау, інноваційна діяльність, маркетингове забезпечення інноваційної діяльності, послідовність маркетингового забезпечення інноваційної діяльностіuk
dc.subjectinnovative activity, marketing providing of innovative activity, sequence of the marketing providing of innovative activityuk
dc.titleМаркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірмиuk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc339.13uk
È visualizzato nelle collezioni:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Оксентюк Б..pdf100,48 kBAdobe PDFVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.