Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1250
Teitl: Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірми
Awduron: Оксентюк, Богдана
Oksentyuk, Bohdana
Bibliographic description (Ukraine): Богдана Оксентюк. Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірми / Богдана Оксентюк // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 111 – 113.
Dyddiad Cyhoeddi: 18-May-2011
Date of entry: 8-Jun-2011
Cyhoeddwr: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
Allweddeiriau: ноу-хау, інноваційна діяльність, маркетингове забезпечення інноваційної діяльності, послідовність маркетингового забезпечення інноваційної діяльності
innovative activity, marketing providing of innovative activity, sequence of the marketing providing of innovative activity
Crynodeb: Розглянуто поняття інноваційної діяльності, маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірми, послідовність виконання маркетингового забезпечення інноваційної діяльності
The concept of innovative activity, marketing providing of innovative activity of firm, sequence of implementation of the marketing providing of innovative activity are considered
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1250
Content type: Other
Ymddengys yng Nghasgliadau:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
Оксентюк Б..pdf100,48 kBAdobe PDFGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.