Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1212
Titolo: Використання event-маркетингу в плануванні діяльності ТОВ «Микулинецький Бровар»
Autori: Меленчук, Юля
Melentshuk, Yulia
Bibliographic description (Ukraine): Юля Меленчук. Використання event-маркетингу в плануванні діяльності ТОВ «Микулинецький Бровар» / Юля Меленчук // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 104 – 105.
Data: 18-mag-2011
Date of entry: 7-giu-2011
Editore: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.338.1 (477)
Parole chiave: маркетинговий план, event-маркетинг, продуктова стратегія, рекламна компанія
marketing plan, event-marketing, product strategy, ads campaign
Abstract: Акцентується увага на необхідності створення маркетингового плану для будь-якого підприємства, незалежно від форми власності та розмірів. Розглянуто сутність event - маркетингу та запропоновано event - заходи для реалізації маркетингового плану ТОВ«Мукулинецький Бровар»
Accentuates the need to create a marketing plan for any enterprise, regardless of firm size. The essence of event - and proposed marketing event - measures to implement a marketing plan Ltd. Mukulynetskyy Brovar
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1212
Content type: Other
È visualizzato nelle collezioni:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Меленчук Ю..pdf96,45 kBAdobe PDFVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.