Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1212
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМеленчук, Юля-
dc.contributor.authorMelentshuk, Yulia-
dc.date.accessioned2011-06-07T11:56:55Z-
dc.date.available2011-06-07T11:56:55Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationЮля Меленчук. Використання event-маркетингу в плануванні діяльності ТОВ «Микулинецький Бровар» / Юля Меленчук // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 104 – 105.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1212-
dc.description.abstractАкцентується увага на необхідності створення маркетингового плану для будь-якого підприємства, незалежно від форми власності та розмірів. Розглянуто сутність event - маркетингу та запропоновано event - заходи для реалізації маркетингового плану ТОВ«Мукулинецький Бровар»uk
dc.description.abstractAccentuates the need to create a marketing plan for any enterprise, regardless of firm size. The essence of event - and proposed marketing event - measures to implement a marketing plan Ltd. Mukulynetskyy Brovaruk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмаркетинговий план, event-маркетинг, продуктова стратегія, рекламна компаніяuk
dc.subjectmarketing plan, event-marketing, product strategy, ads campaignuk
dc.titleВикористання event-маркетингу в плануванні діяльності ТОВ «Микулинецький Бровар»uk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc658.338.1 (477)uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Меленчук Ю..pdf96,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.