Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1212
Titre: Використання event-маркетингу в плануванні діяльності ТОВ «Микулинецький Бровар»
Auteur(s): Меленчук, Юля
Melentshuk, Yulia
Bibliographic description (Ukraine): Юля Меленчук. Використання event-маркетингу в плануванні діяльності ТОВ «Микулинецький Бровар» / Юля Меленчук // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 104 – 105.
Date de publication: 18-mai-2011
Date of entry: 7-jui-2011
Editeur: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.338.1 (477)
Mots-clés: маркетинговий план, event-маркетинг, продуктова стратегія, рекламна компанія
marketing plan, event-marketing, product strategy, ads campaign
Résumé: Акцентується увага на необхідності створення маркетингового плану для будь-якого підприємства, незалежно від форми власності та розмірів. Розглянуто сутність event - маркетингу та запропоновано event - заходи для реалізації маркетингового плану ТОВ«Мукулинецький Бровар»
Accentuates the need to create a marketing plan for any enterprise, regardless of firm size. The essence of event - and proposed marketing event - measures to implement a marketing plan Ltd. Mukulynetskyy Brovar
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1212
Content type: Other
Collection(s) :Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Меленчук Ю..pdf96,45 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.