Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11999

Tytuł: Методи маркетингового дослідження ринку послуг
Authors: Голда, Надія Михайлівна
Голда, Ю.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Голда Н. Методи маркетингового дослідження ринку послуг / Н. Голда, Ю. Голда // Збірник тез доповідей ⅩⅣ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“, 27-28 жовтня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 3. — С. 29. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Holda N., Holda Iu. (2010) Metody marketynhovoho doslidzhennia rynku posluh. Zbirnyk tez dopovidei ⅩⅣ naukovoi konferentsii Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia "Humanitarni, sotsialni ta ekonomichni nauky" (Tern., 27-28 October 2010), Volume 3, pp. 29 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез доповідей ⅩⅣ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅣ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“
Journal/kolekcja: Збірник тез доповідей ⅩⅣ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя „Гуманітарні, соціальні та економічні науки“
Tom: 3
Data wydania: 27-paź-2010
Date of entry: 20-lut-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 27-28 жовтня 2010 року
27-28 October 2010
UDC: 658.8.013
Zakres stron: 29
Główna strona: 29
Strona końcowa: 29
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11999
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:ⅩⅣ наукова конференція ТНТУ ім. Івана Пулюя (2010)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi